Svar på tal

Jag måste bara skriva ett svar på tal fast jag berättar inte allt, för alla har inte med det att göra och det är just det som är problemet.

Det har hänt en sak den senaste tiden, något som alla inte vet om eller behöver veta något om.
Sen finns det människor som inte fattar att saker händer, man växer, blir äldre, saker blir annorlunda, man blir själv annorlunda och ja, ni fattar.
Vissa lägger sig i ens privatliv utan att veta varför.
Och istället för att vara snälla och hjälpa till eller att göra det som är det rätta, så frågar de "varför gör ni så?" och "gud vad taskigt att ni gör si" utan att veta varför, själva anledningen till varför vi gör så.
Jag stör mig otroligt mycket på dessa människor, som lägger sig i och hackar på en fast man har en anledning som man inte vill berätta om för hela världen.
Och att skriva detta som kommentar på en blogg där alla kan se och att inte skriva sitt namn, är otroligt barnsligt, omoget, störande och respektlöst!
Tror ni inte att jag har en anledning till varför jag inte skriver om detta på bloggen? Att jag inte berättar alla mina problem för världen? Där har ni fel.

Det här har tagit på mig och på andra inblandade, så tro inte något annat.
Kom fram och säg detta till mig öga mot öga, eller säg inget alls. Och tänk att du gör en precis lika dålig sak som jag genom att inte göra något åt det själv, Tänk på det!


Kommentarer ♥
Postat av: Cajsa

Fin blogg:)

Titt in hos mig,

http://cajsab.blogg.se

2010-01-18 @ 08:53:56
URL: http://cajsab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback