Dissar



- Äldre som beter sig som dagisbarn
Hur jäkla omoget är det inte?
Att driva med de som går i förskolan, ettan, tvåan eller så när man själv går på högstadiet, det är ju bara pinsamt..
Man får ju visa att man faktiskt är äldre och att man har mognat från när man var i deras ålder och inte visa att man i beteendet fortfarande går på dagis liksom!
Jag vet hur rädd jag var för nior när jag gick i tvåan, vet inte direkt varför, men man vill väl ändå inte att någon så mycket äldre går och driver med en?

- Att vi har prao samtidigt som alla andra
Lärarna har tydligen inte planerat riktigt, som vanligt haha.
Gymnasiet, en annan skola och vår skola har prao samtidigt, och vår stad är ju inte speciellt stor, så det finns verkligen ingen plats!

Kommentarer ♥
Postat av: Ebba

Tack!

2010-01-25 @ 19:27:42
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack =)

fIN Blogg dU haR :D

Händer ikvll?=)

2010-01-25 @ 19:45:20
URL: http://meeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback