Hej jag har tråkigt

DIG:

hur lång är du? - kort haha

Har du långt hår? - ja

Vilken hårfärg har du? - blond

sko storlek? - 37, ibland 36


FAMILJEN:

bor dina föräldrar ihop? - ja

hur många syskon har du? - tre bröder

hur många ställen har du bott på? - har alltid bott i samma hus haha

vem i din familj stör du dig mest på? - ingen, ibland pappa hehe

vilken familjemedlem är snällast? - alla, men mamma är nog snällast faktiskt

när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? i julas



KOMPISAR:

när var du senast med nån kompis? - i skolan idag, men annars var det typ i helgen. hinner inte med mitt i veckan.

hos vem sov du över senast? - hos parisa med henne och linnéa

har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - ja

vem känner dig bäst? - parisa och linnea skulle jag tro

känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - nej



KLÄDER:

vad har du på dig idag? - lackleggings, linne och kofta

har du gett bort kläder nån gång? - ja, till min kusin

har du ångrat ett klädköp nån gång? - ja, det har jag

har du ljugit om storlek nån gång? - nej, varför skulle jag?



VÅGAR DU:

skrika åt dina föräldrar? - ja, men jag brukar inte skrika så ofta.

klä dig annorlunda? - inte för annorlunda

vara dig själv? - ja

visa dig i bikini/badbyxor? - ja

pierca dig? - har redan gjort

äta småkryp? - men nej usch



SKOLAN:

vad heter din favoritlärare? - maria och carla

vad är ditt favoritämne? - spanska skulle jag tro

tråkigaste ämnet? - matte

har du fuskat på prov? - nej

hur tar du dig till skolan? - jag går



RANDOM:

när tuggade du tuggummi senast? - idag

när var du på semester senast? - utomlands var i sommras

vilken färg är det på din tandborste? - vit

vad har du för påslakan just nu? - ett vitt med lila blommor typ

hur ofta duschar du? - varje dag


Kommentarer ♥
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 22:51:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback