Känslig?

Det är så otroligt jobbigt när folk blir sura för ingenting hela tiden.
Jag, Parisa, Felicia och Linnéa pratade om det i skolan idag!
Man säger en liten sak och personen blir skitsur, man skämtar till lite och personen tar åt sig direkt osv.
Känner ni igen det? Man får hela tiden passa sig för vad man säger, annars kan någon bli ledsen.
Jag menar, hur känslig får man bli?

Jag kanske är likadan? Jag kanske också blir sur för ingenting, men det är bara när jag har en dålig dag, hoppas jag iallafall!
Visst, alla har väl sina dåliga dagar, men att bli sur för smågrejer varje dag är inte lite störande!

Men men.. Alla är olika, som tur är!




Veckans mening: "Ingen är så döv som den som inte vill höra"


Kommentarer ♥
Postat av: Ida

SV: Tack, det ska jag göra! =)



Söt bild!

2009-09-08 @ 12:22:06
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback