SNÖ I SÄLEN, REDAN?!


S å   h ä r   h a r   j a g   s e t t   u t   i d a g.

Hejsan bloggen!
Jag mår ganska bra bortsett från min förkylning som blir värre och värre..
Jag får inte bli sjuk, inte nu..
Jag ska göra allt för att inte bli sjuk nu, verkligen allt!

Iallafall så har jag hört att det har snöat i Sälen, REDAN? Snälla, jag är inte klar med sommaren än.
Jaja, jag har ju iallafall köpt vantar, men jag har ingen vinterjacka, inga vinterskor, ingen mössa?

Vad tycker ni om att det håller på att bli vinter? Oops glömde att ni aldrig kommenterar, hihi!
Men det blir ni bättre på va?
Ha det bäst,
kram ;*


Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Jag vet väl inte om jag tycker att vintern är påväg än, men hösten har tagit stora kliv och det ger jag tummen upp till :)

2009-09-28 @ 21:06:02
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback