Säsongstart för top model 12 ikväll

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, måla naglarna efter det och sen ska jag sätta mig framför tv:n och kolla på första top model avsnittet för säsongen, för ingen har väl missat att det är idag?
För er som inte visste det, så är det kl 19.00 på TV3 ikväll!

Och enligt Felicia så börjar andra avenyn på tisdag, kan det bli bättre?

Aja, missa inte top model ikväll bara, vi ses ;*


Kommentarer ♥
Postat av: parisaaaa

klart man inte missar sånt! <33;)

ses imorgon pusssss!

2009-09-06 @ 18:10:00
Postat av: Ida

SV: Okej, kul att du delade med dig av dina åsikter. Fortsätt så! =) Massa kramar.



Haft en bra dag?

2009-09-06 @ 19:47:54
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback