Mosters nya bil, räddade hennes liv..

Min moster körde av vägen idag, bilen var helt mosad, men tack vare att det var en ny bil, klarade hon sig utan ens ett ben brutet.
Hade hon haft sin förra bil, hade hon vart död nu..
Blåmärken kommer hon att få, men inte mer än så!

Med förra bilen hade hon inte haft en krockkudde och hela bilen hade mosats.
Den här bilen har krockkudde som fälldes upp och bilen är gjord så att den håller där den som kör bilen sitter.

Tack vare hennes ganska så nya bil, lever hon idag!

Tack Gud för att du var med henne idag!

Kommentarer ♥
Postat av: Maria

Gud va jag blev rädd när jag fick höra vad som hade hänt med henne :O men som tur är så klarade hon sig <33

2009-09-28 @ 19:47:02
Postat av: lisa

svar till maria: ja det var tur, hon hade änglavakt!

2009-09-28 @ 19:58:38
URL: http://youarewonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback