Man blir inte bättre genom att klaga!

Folk som klagar hur störande är inte det?
- Jag är så tjock
- Mina lår är tjocka
- Jag har så mycket fett
- Jag hatar mina ögon
- Min mun är hemsk

Alla klagar väl ibland, men inte jämt och över allt!
- Man blir inte smalare av att säga att man är tjock
- Låren blir inte smalare för att man säger att dom är tjocka
- Man får inte mindre fett av att säga att man har det
- Man få inte finare ögon av att säga att man hatar dom
- Man får inte finare mun för att man säger att den är hemsk..
Så är det!

Jag klagar ibland på att mina lår är tjocka osv, men jag ska försöka sluta med det.
För hur jobbigt är det inte för kompisen som får höra den andra klaga 24/7?

Sen att klaga på skolmaten, som inte går att äta, är äcklig
och på någon hemsida som hela tiden dampar, det är väl okej, tycker jag..
Men att hela tiden klaga på sig själv, ger ett dåligt självförtroende!
Tänk på det; Alla har vi våra brister, ingen är perfekt. 



Tänk att vissa verkligen ser sig själva såhär, det är hemskt..
Foto lånad från google.se


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback