Kunskapen åker in och sedan ut igen!

Jag dör!
Vi har både läxförhör på so och prov i idrott tills på fredag och jag fattar i princip ingenting.
Det är typ 6 sidor so och vi fick reda på att vi har läxförhör på fredag, idag!
Idrotten var ganska lätt, det var karttecken och allemansrätten och det kan man ju ungefär redan, men det är ju så sjukt tråkigt. Jag läser en sida och glömmer lika fort bort det jag läst igen, hur kan det vara så jobbigt? Jag är långt ifrån koncentrerad!

Imorgon är det ingen sovmorgon och jag håller knappt på att komma upp på mornarna men men..
Ska försöka lägga mig i tid så jag inte är sådär supertrött som jag var i morse!

puss ;*


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback