Fyra saker att längta till..

Hej bloggen!
Jag ska snart gå och träna tills so provet på fredag och göra matteläxan, tänkte skriva lite saker som jag längtar tills, som jag kan tänka på när jag pluggar:

- ta hål i naveln! Ni läste rätt, jag ska ta hål i naveln.. Kanske på fredag! :)

- orienteringsdag med skolan imorgon. Kanske inte sådär superkul, men är det inte härligt att göra något sånt här på en vanlig skoldag? Jag vet inte vad ni tycker, men jag är hellre ute och orienterar än inne och pluggar!

- fjällen med skolan! samma sak här, skönt med en skoldag utan matteböcker, haha! Kommer ni ihåg när min klass och jag åkte runt siljansringen förut? Det blir ungefär samma här, bara att vi kommer att åka klockan sju och komma hem vid åtta!

- sova hos Parisa 1-4 oktober, tror jag?! Det ska iallafall bli jättekul som vanligt!´

Nu måste jag plugga, ses sen! ;*


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback