Första musikaldagen avklarad, med stress och en klump i halsen..

Ungefär vid sju tiden kom jag hem från musikalen, första gången efter sommarlovet.
Det var roligare än jag hade trott faktiskt!

När jag och Parisa gick till bussen, var vi lite sena, så vi sprang.
När bussen kom, märkte jag att jag tappat 300 kr, så vi ringer Linnéa och hon svarar inte, så vi tänker att vi ska hoppa av bussen och sedan åka tillbaka och leta, men precis när vi ska gå på bussen hem igen, ringer Linnéa, och som en ängel hon är erbjuder sig att leta efter pengarna.
Senare hittar hon de 300 kronorna och jag kan genast pusta ut,
tack Linnéa <3

Jag har gjort spanskaläxan och nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs ;*


Veckans mening är "Kärleken skapar ett Vi, utan att förstöra ett Jag"


Kommentarer ♥
Postat av: Linnea

Och varsegod, vad gör inte en bästa vän för en bästa vän. <33

2009-09-02 @ 21:51:41
URL: http://strawberrycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback