Hissar och dissar!



- Stockholm
En hel dag i Stockholm för shopping är väl underbart! Speciellt när man får massor av kassar med fina kläder, supersnygga skor och vackra accessoarer med sig hem.
Och varför inte en dag på Gröna Lund när man väl passar på, om det är sommar då förstås!
Lite sådär extra mysigt eftersom man bor i en lite mindre stad, att åka till huvudstaden.

- Piercing i naveln.
Så sjukt fint är det!
Längtar tills på onsdag då jag har fått en tid klockan 17.00 att pierca naveln, härligt!

- Idol -09.
Är det bara jag som tycker att idol är mycket bättre i år?
Förra året kollade jag inte så mycket på idol, men det här året är ju idol bara så bra!
Det är kul och avslappnande, kanske kan det komma lite tårar också, hihi. Men jag är väldigt känslig av mig, gråter nästan varje avsnitt på andra avenyn, pinsamt!



- Mats Alm.
Ni vet fallet på Linda Chen?
Hennes sambo är ju misstänkt för mord på henne! Han nekar att det är han, men ingen tror han.. iallafall inte jag!
Enligt mig sitter han och ljuger om allt, att han blev kidnappad och kidnapparna frågade var Lindas pengar fanns? Haha, jo visst.. Hon jobbar på en restaurang, hur mycket pengar kan hon ha?
Man märker att han ljuger, hemska människa om han har gjort det, usch!

Jag kommer inte på någon mer diss faktiskt..
Min hjärna slutar snart funka och ögonen blir tyngre och tyngre, klockan är ju bara 22.00?
Tanken av att jag ska upp tidigt imorgon gör mig ännu tröttare, men jag ska ju trots allt till Stockholm, wiiiho!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback