Amanda var det - Paow





Vad är det för fel på människan?
"I have everything you dont have paow", haha nej det har hon verkligen inte!
Paow har en bra blogg, fans, folk som läser hennes blogg och har ett bra utseende.
Amanda var det har en dålig blogg, fullt av haters, jag slår vad om att ingen läser hennes blogg och hur ser människan ut?
Visst, folk kanske går in på hennes blogg för att se vad patetisk hon är, men inte mer!
Och hennes videoinlägg, haha, hela hon är ett skämt!

Jag brukar inte trycka ner folk så mycket, men hon är bara för mycket!
Att rockstjärnor läser hennes blogg tror jag inte ett dugg på och att hon kommer komma förbi Kenza, blondinbella och Kissie händer bara i hennes drömmar!

Suck.. Vilka knäppa människor det finns här i världen!

Nu verkar det som att Amanda var det håller på att fixa ett bloggkrig mellan henne och Paow, n å g o n  m e r  ä n j a g  s o m  d e f i n i t i v t  h e j a r  p å  P a o w ?


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback