Musikstil eller wannabe?



Jag har en blandad musiksmak, ofta gillar jag mest de nya låtarna än de gamla.
Då säger vissa att om man lyssnar på nya låtar, så är man en wannabe, man har ingen musikstil.
Sure, då har man väl inte det. Men är man wannabe för att man lyssnar på ny musik och tröttnar på gamla låtar  efter ett tag? Tja, det tycket inte jag..

Sen säger jag kanske att någon låt som någon spelar är dålig, då säger den tillbaka "Har man ingen musikstil så ska man inte säga något", haha vem har hittat på det? Man kanske inte har en musikstil, men kan man inte tycka låtar är bra eller dåliga då?
Haha vilket skämt!

Vad tycker ni?


Kommentarer ♥
Postat av: carroo

vad gör du dåå?

2009-10-12 @ 15:19:02
URL: http://bulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback