Mina bästavänner <3

Mina bästavänner är de bästa som finns.
Varje dag får de mig att skratta.
Alla tjejkvällar, alla baddagar, alla pratstunder och alla minnen, de får mig att må bra.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan er.
Jag har så kul med er och kan vara mig själv.
När jag är i er närhet känner jag mig trygg och lycklig, jag är lyckligtlottad som har fått sådana bra vänner som ni faktiskt är!

Den här sista tiden har inte varit den bästa mellan oss.
Men jag vill börja om igen, bli de där fyra tjejerna som har otroligt kul tillsammans. Visst har vi det fortfarande, superkul.
Men var är de där tjejkvällarna, där vi pratar om allt och tar kort så minnet i kameran nästan exploderar?

Jag vill att ni ska veta att ni är det bästa som hänt mig.
Jag vill att vi har en tjejkväll i helgen och jag hoppas ni vill detsamma.
Jag älskar er bästavänner <3






Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Åh, så fint! Jag kan hålla med och sakna våra gamla stunder. Nu är det dags att vi kommer igång och skapar nya helt underbara minnen :) Jag är helt klart med på tjejkvällen! <333 Du och dom andra, ni är helt underbara <33

2009-10-28 @ 13:24:55
URL: http://smilefiffi.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Oj, nu blev den förra kommentaren lite rörig..

PUSS <3

2009-10-28 @ 13:26:57
URL: http://smilefiffi.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag vill ha en tjejkväll, eller såklart flera!!

Och ååh, vad gullig du är. Det kom nästan en liten

tår :P

Du, Parisa och Felicia är heeeelt underbara. Våra minnen tillsammans får inte ta slut än.

Vi rockar fett! Puss :* <33333

2009-10-28 @ 14:09:13
URL: http://strawberrycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback