Lite om mig..

Var kommer du ifrån?

Det vill jag tyvärr hålla utanför bloggen, tack

Namn?
lisa, efternamn håller jag hemligt

Ålder? 14 år

När fyller du år? i juni

Tycker du om någon just nu? jag tycker om många, dock inte mer än vänner eller bästavänner

Vilken tid gick du upp idag? 09.50, jag är inte mycket för att sova länge. det längsta jag har sovit till i hela mitt liv är till 23.45

Har du strumpor på dig nu? nej, men urmysiga tofflor

Vad ska du göra ikväll? ta det lugnt och kolla på greys

Vad ska du göra imorgon? hmm.. inget bestämt än

Vilken årstid tycker du bäst om? sommar! fast vintern är också mysig, dock lite kall

Bär du glasögon eller linser? nej, inget sånt.

Är du bra på att laga mat? nja, jag kan väl laga mat, men bra är väl lite att ta i, hehe

Tycker du om att dansa? ja, det är kul

favoritglass? oj, svårt att välja favorit. jag gillar inte glass på tallrik iallafall, så någon glasspinne

Bor dina föräldrar tillsammans? ja, det gör dom

Vilken är din favorit färg? rosa och lila

senaste låten du hörde? jason derulo - whatcha say

Saknar du någon nu? ja, massor av vänner man inte träffat på länge

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback