Idolerna -09



Vad tycker ni om årets idoler?
Vilka hejar ni på?
Vilka vill ni ska åka ut?

Jag hejar på Erik och Tove mest.
Jag hejar också på Erika, Eddie och Rabih.
Reza sjunger bra, dock är hon ingen favorit.
Calle och Mariette kan åka ut på direkten, de har inget där att göra! Visst, de sjunger bra, men är såå tråkiga!
Att Nicklas åkte ut är så dåligt när det kunde ha varit Mariette eller Calle!

Calle sjunger bra, men efter första refrängen har jag tröttnat.
Mariette är Caroline af ugglas varning och vi behöver inte två sådana!
Tove är grym! Hon varierar låtar och sång och sjunger jättebra!
Erika är jättebra, hon sjunger som en ängel och har utsrålning.
Erik är bäst! Hans röst är otrolig och det är inget fel på utseendet, hihi
Reza är bra. Inte mer än bra för min del. Man kommer inte ihåg henne.
Nicklas åkte ut. Neeej! Han var ju en av de bästa, iförsig hejar jag på de flesta. Men jag hejade mer på Eddie än Nicklas faktiskt, eftersom jag tycker att Eddie varierar sig mer och är roligare att lyssna på + att han blir bättre och bättre.
Eddie blir somsagt bara bättre och bättre. Jag gillar hans röst och klädstil. Jag gillar han mer och mer. Han är lite lik min bror dessutom!
Rabih är så mysig. Hans röst är speciell och man skulle direkt höra om det var han på radion. Dock tror jag inte att han kommer vinna.

Vilka är era favoriter?


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback