Hissar och dissar!


- Att alla har bloggar
Jag vet, jag är en av de alla. Men jag har ändå haft min blogg i ett år nu.
Visst, jag har inte speciellt många läsare och får inte så ofta kommentarer.
Men jag älskar att blogga och behöver skriva av mig ibland!
Men nu har ju varenda liten kotte på skolan en blogg, hur kul är det?
Det värsta är nog att de flesta på skolan tror att de är Dessie bara för att de bloggar också, pinsamt!

- Skolmaten
Det är en självklarhet att det hamnar på dissarlistan, eller hur?
Den smakar bajs, den är kall och man blir aldrig mätt!
Jag hatar skolmaten och äter den nästan aldrig..
Som jag och Parisa har sagt, de som jobbar i skolans kök fick säkert IG i hemkunskap och fick då komma till vår skola!

- Fjortisar som låtsas att de inte är fjortisar på bloggen
T.ex. en person på vår skola har en blogg, den är faktiskt jättebra och hon visar en helt ny sida av henne på bloggen. Det hon glömt är att skriva att hon har flera lager med smink, är med skolans värsta fjortisar och är själv en av de.




- Att tänka tillbaka på gamla minnen och skratta åt de
Som jag och Felicia gjorde idag på syslöjden. Det var så otroligt kul och tänk vilka minnen vi har.
Vi satt hela lektionen och bara pratade och tänkte tillbaka på minnena, vi sydde ju samtidigt förstås.

- Att ha saker att se fram emot
Då går veckorna snabbare!
Jag ser fram emot att åka till mina kusiner i helgen och sedan lite mer.
Hos mina kusiner har det redan snöat, så jag får ta med mig vinterkläder!

- Mycket snö
Vintern är kul tycker jag, även fast jag gillar sommaren mycket mer..
Snön är det som gör vintern rolig och då menar jag inte lite snö som försvinner direkt, utan mycket snö, så man kan göra något i den. T.ex. åka snowboard, åh vad jag längtar!


Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

SV: tack, vad glad jag blir! och jag måste säga att jag älskar din blogg, nu är det ofta uppdateringar och oj vad jag brukar se fram emot att läsa din blogg. puss!

2009-10-13 @ 20:53:24
URL: http://smilefiffi.blogg.se/
Postat av: lovisa

Åh snö, jag läängtar med, även fast jag också gillar sommaren mer =)

2009-10-14 @ 16:20:54
URL: http://liveforyourdream.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

det gör ingenting, jag hittade ett par på skohuset än då så (:

2009-10-21 @ 19:24:30
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback