Gamla brev..

Hej bloggen!
Idag har jag hunnit med mycket.. Jag, Felicia och Linnéa har joggat, jag har läst, jag har städat mitt otroligt stökiga rum, lagat mat och mått dåligt!

När jag städade hittade jag en låda med massor av brev som jag sparat sedan jag var liten.
Det var allt ifrån grattiskort till bråkbrev..
De flesta var ifrån Felicia. I hennes brev stog det oftast "Förlåt", "Det här är sista gången jag skriver brev till dig om du inte skriver tillbaka" eller "Jag vill inte vara din bästis längre", eftersom vi bråkade väldigt ofta som små, fast oftast om onödiga saker..

Som sagt så har jag mått dåligt idag.
T.ex. när vi joggade kändes det som att jag skulle svimma, jag fick ont i magen och var tvungen att sätta mig ner. När jag kom hem fick jag ont i huvudet.
Sedan när jag skulle laga mat höll jag på att svimma igen..
Jag vet iallafall varför nu, så jag håller inte på att bli sjuk iallafall, som tur är!

Snart är det top model, missa inte det,
puss


Kommentarer ♥
Postat av: O L I V I A

det kommer från fel person måste jag säga (:

sött brev förresten.

2009-10-11 @ 18:37:08
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback