Ett år känns som en månad..

Det är sorgligt att jag nästan inget kommer ihåg från när jag var liten.
Jag kommer ihåg resorna, bråken med Felicia osv, men inte resten.
Jag känner mig fortfarande liten.
Jag går i åttan redan och åren har bara flygit iväg.
Jag vet inte vad jag ska bli när jag blir stor. Jag vet ingenting.
Jag vill inte bli vuxen och det är inte heller nära.
Men åren går för fort. Alldeles för fort.
Ibland önskar jag att jag fick göra om en sak igen,  att man spolar tillbaka tiden och gör om det igen.

Förra året var vi i Italien, men det känns som om det var den här sommaren.
Juni känns som igår. Men nu är det Oktober.
Förstår ni vad jag menar?



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback