Erika eller Eddie?



Erika eller Eddie, vem tyckte ni skulle åka ut?
Jag tyckte.. Ingen av de!
Båda är jättebra och jag hejade på båda.
Ska jag vara ärlig så började jag grina när jag visste att det stog mellan de och grinade ännu mer när Erika åkte ut. Det skulle jag även gjort om Eddie åkte. Jag är otroligt känslig när det gäller sorgliga tv-program, filmer och när jag ser andra gråta, då rinner tårarna direkt, haha.
Iallafall, det värsta är att nu har två jättebra idoler, Erika och Nicklas, åkt ut, fast det finns två andra som är betydligt mycket sämre.
Åker inte Calle eller Mariette ut nästa gång så vet jag inte vad jag gör.
Åh!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback