En fråga, från mig till er..


Det ska inte jag, eftersom jag är allergisk mot ägg och den innehåller det, så jag har inte behövt tänka på det.
Men ska ni det?
Svara gärna, för det är lite kul att veta.
Tack på förhand ;*

Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Jag tänkte vaccinera mig men sen läste jag att många blivit dåliga av den, inget allvarligt men typ ont i kroppen i några veckor och då spelar det väl ingen roll om man blir sjuk i några veckor istället? plus att mamma sa att det var många sjuksköterskor som inte skulle ta, och om dom inte tar blir man ju fundersam.. och det här med att dom har olika vaccin i andra länder..



- ja, jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag blir lite smått irriterad eftersom vaccinet inte verkar helt genomtestat än..

2009-10-30 @ 11:52:31
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback