Hissar och dissar!



- Personer som verkligen tror att dom är Dessie.
Köper lika kläder som henne, går runt med rosa mjukisdressar och ser exakt likadana ut som henne.
Det finns redan en Desiree Nilsson så sluta tro att ni är hon!

- Folk som skrattar åt allt och alla.
Det är så otroligt oartigt och respektlöst!
T.ex. om någon ska redovisa, så sitter två stycken och viskar och skrattar.. Kanske är det inte åt den man skrattar men för den som redovisar känns det så.

- Sådana som säger som dom tycker, på datorn!
Det är bra att man säger vad man tycker och tänker. T.ex du var inte så snäll när du sa så osv.
Men istället för att säga det till personen öga mot öga, så skriver den massor om vad som hände i skolan och bla bla på datorn!
Snälla, om du blir så jäkla upprörd, säg det då när det händer!





- Piercad navel.
Förvånade att jag skrev det på hissarlistan? haha!
Nejdå, men det är otrolig härlig känsla att verkligen ha navelpiercing som man längtat efter jag vet inte hur länge!

- 8B.
Världens största hiss till min klass 8B. Jag vet att vi har världens bästa klass och jag trivs otroligt bra i 8B.
Sjukt härliga människor och alla är med alla.

- Desperate housewives.
Desperate housewives säsongen var igår och det var otroligt bra!
Jag älskar den serien!
Någon som såg det igår?


Kommentarer ♥
Postat av: O L I V I A

tack lisa men tyvär inte..

erik visade den för mig :)

2009-10-07 @ 20:56:33
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback