Sommaren -09, längtar tillbaka!

Jag saknar sommaren.
Den underbara varma sommaren.
Är jag ensam om det?

Bilder från sommaren -09:



Skolavslutningen
Linnéa jag Felicia



Första doppet blev med Max, Linnéa och Felicia.


Firade midsommar i Eskilstuna med mina föräldrar och Felicia och hennes familj.


Många roliga nätter med Linnéa och Felicia.


Tältade med Linnéa, Felicia och Max.


Kusin Erika kom på besök.


Tältade igen fast den här gången med Marcus, Max och Felicia.


Var ute med båten och träffade barndomsvännerna Robert och Erik.


Åkte till underbara Azorerna med mamma och pappa.


Träffade Parisa efter sju-åtta veckor


Firade att jag och Parisa hade fyllt år, på en ö.


Solade och badade i massor.

Kommentarer ♥
Postat av: Linnéa

Ååh, vad mysigt och roligt vi hade det!...men usch vad hemsk jag så ut på första bilden.<33 :*

2009-10-27 @ 16:35:43
URL: http://starwberrycupcakes.blogg.se/
Postat av: Fiffi

åh, det var en bra sommar! :)

2009-10-27 @ 21:40:47
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback