Hissar!



- Twilight böckerna
Dock är jag bara på första boken. Men jag kan knappt lägga den ifrån mig!
Så fort jag har tid över sätter jag mig och läser i den underbara boken om Edward och Bella.
Twilight filmen äger ju också förstås och New moon blir säkert ännu bättre, jag längtar till premiären 20 november!

- Programmen på hösten
Jag menar desperate housewives, greys anatomy, top model och andra avenyn, som dock har blivit sämre nu..
Alla programmen börjar ju nu på hösten och man kan sitta varje kväll och kolla på tv, på något bra.. Jag älskar det!

- Erik Grönwall
Enligt mig borde han vinna idol. Han äger!
Han har en otrolig röst..
Tove och Niklas är också väldigt bra!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback