Jag hatar dig.

Nu tänker jag skriva ut mina känslor och då bryr jag mig ärligt talat inte om det blir ett rörigt inlägg eller om ni inte förstår. Jag måste skriva av mig!

Jag hatar dig. Hata är ett starkt ord, men måste användas här. Du gör mig på sånt dåligt humör med dina dryga, irriterande kommentarer.
När vi säger att du är tråkig som du faktiskt är så blir du skitsur och ignorerar oss enda tills du kommer hem och har en dator du kan skriva att vi är så dumma som säger att du är tråkig och massor..

Du och din kompis sitter och snackar skit om oss och vi blir så jävla förbannade att vi måste ge igen, då gör vi det. Det kan gå lite över styr ibland, det erkänner jag. Men vi snackar med dig öga mot öga, tillskillnad mot dig som måste ha datorn eller viska med en kompis om oss, vi säger vad vi tycker till dig.
Sen när du kommer hem till din älskade dator och loggar in på msn, skriver du ut allt, att vi är så jävla dumma som pratade med dig vid bordet. Men snälla, du gör samma sak! om inte värre..

Vi har försökt ignorerat dig och försökt att inte slösa vår tid på dig som du absolut inte är värd. Det går inte längre. Du går mig på nerverna, du fullständigt hoppar på de.

Idag när du och din kompis, eller ja, våran kompis, som du tagit ifrån oss, skrattade åt våra bilder på bilden, det var helt okej vi skrattade också. Men sen gick det för långt. Du började knuffa min bästavän som du verkligen inte hade behövt göra. Du är så känslig och arg. Ta det lugnt.

Jag tänker låtsas att du inte finns längre, det är nog det värsta som finns, men i det här tillfälligt det bästa man kan göra. Jag tänker inte bry mig om ni snackar skit och jag tänker inte snacka skit om dig, den tiden av min dag är du inte värd. Jag tänker inte skriva till dig, inte prata med dig. Jag tänker stryka dig från allt. Du finns inte i mina ögon längre och inte heller i mina tankar. Jag skiter fullständigt i vad du tänker och vad du gör, bara du låter mig vara.

Jag hatar dig. Jag hatar dig. Jag hatar dig.
Du har blockat mig på msn, jag har blockat dig. Du har tagit bort mig från bilddagboken och du är nu ute från mina tankar.
Hejdå, nu glömmer jag dig.


FUCK U


Kommentarer ♥
Postat av: linnéa

Jag förstår dig, jag känner samma sak. Och ååh jag blir så arg!! Hatarhatarhatar, den personen är nu raderad :P

2009-10-12 @ 18:03:06
URL: http://strawberrycupcakes.blogg.se/
Postat av: Daniella och Elmedina

Dagen har bestått vad plugg :P själv då?

2009-10-12 @ 18:39:23
URL: http://zassedapts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback