Tre saker om mig

Tre saker om mig:

- Jag blir sällan sjuk.
Jag är lite förkyld då och då, men inte så jag behöver stanna hemma.
Och när jag blir sjuk, är jag det i typ en dag sen är jag frisk.
Härligt va?

- Jag hatar att bråka och att vara sur på folk.
Det händer ibland och det gör mig så ledsen inombords.
Fast jag kan aldrig vara sur på någon länge utan att ångra det.
Jag får skuldkänslor väldigt snabbt och känner mig dum för minsta lilla.
Och ibland begår jag misstag, som vilken människa som helst, men jag släpper det aldrig.

- Mina vänner från när jag var litenoch jag, vi pratar inte längre.
Det är så synd och tråkigt..
Tänk alla minnen man har tillsammans och nu säger man knappt hej längre.
Jag säger inte hej, de säger inte hej.
Ganska många i förra klassen, som man ändå gick med från förskolan till sexan, känner man knappt.
Man växer ju ifrån varandra..



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback