Mitt riktiga jag

hejjjjjjjjj, ja e lissie å e fjååårtiiwzzz.
varje da har ja lager me smiink, gaaah ja älskar smink assow! i <3 smink
ja har tjockt lager foundation som e mycke brunare än ja själv, tre ögonfransar å fullt me mascara därpå såklart, sen har ja fett stor urringning å push-up, snyggt va? ja vet, ja e snyggast.
ida va ja på stan å shoppade fullt me kläder som dessie, paow å kissie har.
ja ääälskar de, de e bäst vafan.. eller ja de härmar mej me typ allt skit drygt assow

iaf så tror ja att ja e dessie jämt eftersom ja har en ros mjukisdress å ser exakt ut som henne.
ja har samma kläder, samma hårfärg, samma skor å samma läppstift som henne, rosa mjaoooou!
ja har en blogg oxå så då e ja ännu mer som hon, coolt. dock säger ja inte hur många läsare ja har, men alla känner igen mej på stan, hela tiden, asdrygt assow.

kram lissie (tog namnet eftersom dessiree heter dessie å alexandra heter kissie, vill ju va som de liksoom)
i know you love me




lissie för ett år sen, fattar inte hur ja kunde se ut så?
liksom två ögonfransar, piiiiinsamt.. nu har ja iaf tre, daah!
å sen urringningen å push-up, så ser ja verkligen inte ut nu

jaja, nu ska ja läsa dessies, kissies å paows bloggar.
i know u love meee. oooups, sa ja de förut? mitt fel




hoppas alla förstår att jag bara drev, haha.
alla wb dessie, paow och kissie är såhär.
- jag har skaffat blogg, nu är jag som dessie, wooohoo!
Haha, patetiskt..

Kommentarer ♥
Postat av: Linnéa

SV: JAAA, VEM LÄNGTAR INTE?<333333



Haha, shit vad snyggt med det där sminket och allt. Jag som hoppades på att du inte skämtade...not. ;P

2009-11-14 @ 13:51:26
URL: http://strawberrycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback