INATT ÄR DET NEW MOON PREMIÄR



Såhär mysigt har jag haft det denna morgon.
Jag gick inte till skolan idag, utan vilade istället här hemma,
för som jag tidigare har sagt så har jag hosta och är förkyld.
Men jag ska till new moon ikväll!

Morgonen har spenderats med näsdukar, film, tv, täcke, kudde, soffa och nässpray.
Jag satt och kollade på quizzo i typ en timme och det var ingen som kom på vilka namn det var som skulle in..
Men det var då inget konstigt med det, det var nämligen namn som Milan och Mario och sen ett till jag inte kommer ihåg!
De där programmena är så tråkiga, men otroligt beroendeframkallande.

Nu ska jag äta vi hörs sen,
puss och kram


Kommentarer ♥
Postat av: linnéa

Ett namn tror jag var Arne :P

2009-11-19 @ 13:52:59
URL: http://strawberrycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback