Hissar och dissar!



- New moon
Fyra dagar kvar nu. Fyra dagar kvar till new moon premiären den 19 november klockan 23.59.
Jag längtar så jag spricker!
Ikväll börjar jag läsa boken, för jag har läst ur boken som vi fick som läxa att läsa på svenskan :)

- Musikaler
Speciellt "Världens bästa Astrid" musikalen.
Och alla underbara människor man träffar där, som jag verkligen har blivit bättre vänner med den här senaste veckan.
Jag menar, hur kul är det inte att spela musikal för barn som sitter blickstilla i en timme och bara kollar och sedan efteråt berättar att de tyckte det var jättebra? Superkul tycker jag.. Det borde alla prova någongång




- Alla läxor och prov
Vanligtvis är det inte speciellt mycket läxor och prov, men nu när jag och Parisa varit borta från skolan en vecka så gäller det att plugga.
Vi har två NO läxor, en SO redovisning, ett SO prov, bild läxa och säkert något mer.
Usch, stackars oss :-(
Fast vi har ju trots allt varit lediga!

- Regn
Så fort snön kommer och det blir helt vitt på backen så regnar det.
Låt snön vara på marken så vi kan åka snowboard någongång!
Det värsta är all slask som säkert kommer snart..

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback