En dag kvar

Just nu sitter jag och lyssnar på härlig musik!
Jag hade restprov idag, SO redovisning - Christofer Columbus och SO sammanfattning.
Redovisningen gick bra.. Dock gick det lite sämre med sammanfattningen. Jag var otroligt stressad och läraren stressade mig ännu mer bara för att han ville hem.

Idag hostade jag så mycket så nu har jag träningsverk i magen, lyckat. Haha!
Linnéa hade feber idag, hoppas hon kommer imorgon ♥

Jaja, imorgon är det new moon fast jag ska inte hoppas på att vi kommer in.
För de ska ju vara extra noga på den här filmen, bara för att man vill se den, åååh #!?%)=#)!"
Vi får se om vi kommer in eller inte..
Vi hörs,
puss


Ful bild, men jag har brist på bilder..


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback