Bilder från musikalen "Världens bästa Astrid"


"Här kommer Pippi Långstrump".
Alla på scenen och sjunger.


"Hujeda mig"
Jag och Parisa sjunger, resten körar bakom.


Emil scen.
Lina (Parisa), Ida (jag) och Alfred (Louise).


"Lille katt"
Jag sjunger.


Karlsson dansen.
Alla dansar.


Fortfarande Karlsson dansen.


Kling (jag), Klang (Parisa) och Pippi (Emma T).


Hela musikalgruppen, förutom jag och Parisa då.
Men kollar man noga så ser man oss där i bakgrunden.


Vi fick blommor i slutet också!

Saknar alla tjejer otroligt mycket.
Ni är hur bra som helst, vi ses på återträffen!
puss

Kommentarer ♥
Postat av: p o u l i n e

Tjaooow =) Kikar in och önskar dej en underbar kväll! ;> :*

2009-11-15 @ 17:04:43
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback