16:51

Hej bloggen!
Jag tänkte ta mig tid och berätta vad som har hänt de senaste dagarna..

Fredag: Jag, Parisa och Linnéa var med varandra eftersom vi var lediga från skolan.
Först var vi hemma, sen åkte vi ner till stan och kollade lite i affärer och sen åkte vi vidare till mcdonalds och åt middag tillsammans. Riktigt mysig dag!
Inte nog med det.. Tror ni inte jag blev överlycklig när Calle och Mariette hängde löst?
Jag tyckte dock hellre att Calle skulle åka ut än Mariette, men nästa gång är det Calles tur ;-)

Lördag: Jag och mamma åkte ner på stan för att jag skulle visa vad jag önskade mig i julklapp och för att jag skulle köpa en jättesöt klänning till julafton, och så blev det.
Ikväll blir det robinson, missa inte det!

Söndag: Imorgon ska vi baka lussebullar och pepparkakor här hemma, härligt.
Det är första advent imorgon.. Nu är det bara snön som saknas!



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback