11 november - genrep för publik

Hej, hur har ni det? Jag har det super!
Parisa har sovit här måndag-onsdag och vi har tränat till musikalen och idag hade vi genrep med publik.
Det mesta sitter nu och jag längtar tills imorgon då de riktiga föreställningarna börjar.
Och vet ni? Jag saknar skolan.. Haha, nej verkligen inte!
Det är jätteskönt att vara ledig! Det härligaste är att, som idag, se andra från klassen i bussen på väg till skolan, när man själv har det jättekul på musikal.

Jag har väl berättat vilken musikal det är och vilka roller jag har?
Om inte, så är det "Världens bästa Astrid", då jag är Ida (Emil i Lönnebergas syster) och Kling (poliserna Kling och Klang).
Kul va?

btw förlåt för dålig uppdatering, jag har varit med Parisa hela dagarna och allt rep till musikalen gör mig trött, fast även så otroligt glad. Ni vet, dans, sång och teater en hel dag tar på krafterna.

P u s s  o c h  k r a m !


Kommentarer ♥
Postat av: O L I V I A

tack lisa! :-)

2009-11-11 @ 17:15:38
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback