Springer för matteböckerna..

Hejhej chokladpuddingar!
På tal om choklad, gillar ni det? Jag älskar det iallafall!
Har ni ätit sådan där apelsinchoklad som är format som en apelsinklyfta?
De är goda! och kinderägg så klart.

Iallafall så har jag haft en bra dag, fast väldigt lång dag i skolan, men man får stå ut.
När jag kommit hem, märker jag att jag har glömt matteböckerna i skolan!
Jag ringer fort som attan mamma, som kan hämta mig hemma efter jobbet och direkt åka till skolan och hämta matteböckerna.
Klockan är över fem och fritids är fortfarande öppet, som tur är.
Jag går in och ska precis gå ner till våra skåp, när jag möter Pontus, en i min klass.
Han säger att dörren till våra skåp är låst, men jag fortsätter.
Jag märker att dörren på nedervåningen är låst, så jag går upp.
När jag är på väg ner igen, hör jag att dörren på nedervåningen öppnas och stängs.
Jag kutar ner, men kommer försent.

Tillslut så hittar jag iallafall en lärare på fritids och får låna nyckeln, så jag kommer till skåpen.
Nu har jag jobbat klart med matte och min hjärna är proppfull av mattetal. Hoppas det räcker till åtminstone ett G i matte, trots att vi inte har betyg än, säger lärarna, samtidigt som vi får IG, G osv.
Jag förstår mig inte på dom..

Måste bara berätta att jag är så grymt desperat av the hills just nu, någon mer som är det?
Vi ses! :*


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback