När jag är på fötterna - då ska jag blogga!

Jag ber om ursäkt att jag inte börjat blogga den dagen jag sa, men det är mycket just nu.
Jag kan inte lova någon dag som jag bloggar igen, men det betyder inte att jag kommer sluta.
Bara ta det lugnt med uppdateringen, för att komma på fötterna igen och tycka det är roligt att blogga.
Just nu har jag inte den där bloggarglöden som jag borde ha, det är just därför jag ska vänta på bättre tider och hoppas att det kommer snart.

Ikväll kommer några kompisar hem till mig, sedan ska Parisa sova över här, härligt!
Men vi ses när jag är på fötterna igen och har lust att blogga, puss på er! :*

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback