En dag av oro.

Igår hade jag studiedag, så vi fick en extra dag under kristi himmelsfärdsdag (?)
Parisa skulle ta pass och sedan tänkte jag komma till henne efter, under tiden jag väntade på att hon skulle komma hem, ringde det på dörren och det var hon.
Så vi ringde snabbt Felicia, som vi tänkte skulle komma över för att hoppa studsmatta. Istället blev det massor av bilder, som vi tog. Här är en bild:



Idag hade jag och Parisa musikal uppvisning, det var roligare än jag trott faktiskt.
Vi dansade och spelade teater.
Juste, vi har fått rollerna till den stora uppvisningen i November också.
Jag blev Ida i Emil och Kling eller Klang.
 Parisa blev Lina i Emil och Kling eller Klang.
Härligt!

Idag bröt en klasskompis nyckelbenet på idrotten och åkte till akuten.
Usch!
Förhoppningsvis kommer han imorgon igen!
Ni som läser Felicias blogg, vet det redan.

Ha det bäst, kram! :*

Kommentarer ♥
Postat av: O L I V I A

oj då måste du vara mycket mer teknisk än mig för jag har också picasa 3 men vet bara hur man lägger ihop bilder ^^

haha!



tack, fast min är gjord i photoshop ;)

2009-05-26 @ 19:57:10
URL: http://oliviasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback