Tjejkväll m.m.

I Lördags åkte jag och Parisa ner till stan på audition till en musikal klockan 10.30, vi fick först ha en liten dansövning, efter det teaterövning och till sist sångövning, förra året när jag var på audition till musikalen "trolltider" så var jag nervös och sjöng ljust och väldigt osäkert, den här gången gick det mycket bättre.
Det var ingen riktig audition, utan alla får vara med i musikalen fast de inte kan sjunga osv.
Efter audition träffade vi Linnéa och åt pizza nere vid stan, för att sedan shoppa, eller i vårt fall, titta.
Runt klockan 15.00 gick vi från stan, inga bussar gick.

Klockan 17.00 kom Felicia och Linnéa hem till Parisa, där jag fortfarande sov över.
Här kommer lite bilder:


Vi började med att sjunga singstar.


Vi tog med godis till tv:n, tittade på "wild child".


Syns inte på bilden,
vi dansade till musik innan melodifestivalen började.


Efter melodifestivalen tog vi massor av kort.




Vi tog en varm ansiktsmask, mysigt!
Foto: Felicia


Kommentarer ♥
Postat av: an

sööta bilder ;D;D

2009-03-14 @ 16:57:04
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback