Tisdag & Onsdag, v.11

Som ni kanske märkte så bloggade inte jag en enda gång igår.
Jag ber om ursäkt för det, men jag kommer troligen inte hinna blogga på nästan någon Tisdag, eftersom musikalen har börjat igen.

Igår slutade jag 14.55 och gick hem. Jag åt mat och sedan var det dags att gå till bussen.
Jag kom hem runt 19.00, då jag skulle duscha och sedan titta på tv, så jag hade verkligen inte tid för att blogga.
Musikalen var som väntat, väldigt roligt.
Vi började med sång och sjöng "Love is all around med Wet wet wet" och "Du finns inom mig ut Tarzan".
Sedan dansade vi, vi började med en uppvärmningsdans och sedan en vanlig dans.

Idag slutade jag 13.40 med engelska, som var riktigt roligt, ovanligt nog.
Vi fick själva välja grupper, så det blev jag, Felicia, Parisa och Linnéa i en grupp.
I grupperna skulle vi göra en teater på engelska, så klart. Vår blev jättebra och vi ska visa upp den imorgon.
Kanske kommer det några bilder imorgon från engelskan, vi får väl se.
Jag kommer iallafall skriva manuset här på bloggen imorgon, om jag hinner.
Men någongång kommer det upp på bloggen iallafall.

Jag har musikal, teater imorgon. Troligen blir det ingen tid för bloggning då heller, men jag ska försöka.

Puss! :*


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback