Teater, melodifestival och shopping.

Igår var jag och Parisa på musikal, teater.
Jag hann inte blogga igår heller, tyvärr.
I skolan hade vi gjort en teater på engelskan, som sagt.
Jag hade klätt ut mig till en tant med finhatt, gammaldagsa glasögon, tantig klänning, pärl halsband och en handväska.
Felicia hade klätt ut sig till en gubbe med skjorta, randiga byxor högt upp, tofflor och keps.
Parisa hade klätt ut sig till en flygvärdinna med kavaj, kontors glasögon, jeans och klackskor.
Linnéa hade klätt ut sig till en flygvärdinna med kavaj, blus, kjol, svarta tights och små klackskor.
Det var riktigt kul!

Imorgon bär det av till Stockholm och globen. För att vi ska se på melodifestivalsfinalen, genrepet.
Jippi!
Jag har verkligen längtat!
På söndag ska vi shoppa.
Jag lägger in massor av bilder, jag lovar!
Men det blir inget bloggande imorgon, vi får se om jag orkar på söndag.

Ha det bäst! :*


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback