prov och läxor i massor..

Hej alla söta! :*

Jag har inte uppdaterat så mycket, pågrund av läxor, prov, musikal och skola.
Iallafall så hade jag NO prov igår, som troligen gick rätt så bra.
Det känns som att det gick bra, men jag har faktiskt ingen aning.
Det var spanska test också, vi har inga prov i spanska så vi får test. Skillnaden är att prov är för betyg osv. och test är mer för att lära sig och veta vad man kan/ska träna på.

Efter skolan var det musikal, som igår var teater.
Igår var det riktigt kul på musikalen, det brukar vara okej, men nu var det riktigt kul!

Ikväll sover Felicia, Linnéa och troligen Parisa över här.
Det ska bli riktigt kul, som det alltid blir.

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback