Magsjuka för sångläraren..

Nu är jag hemma och ska snart sätta mig och mysa framför tv:n.
Vi hade bara dans idag, för att sångläraren var sjuk. Så jag kom hem tidigare än jag brukar.
Imorgon har vi friluftsdag hela dagen, så jag ska ta mycket kläder och matsäck.

Ikväll är det andra avenyn och despearate housewives.
Tyvärr så är det samtidigt, så jag spelar in desperate housewives.

Fler kommentarer kära läsare, jag vet att ni finns. Jag ser på statistiken varje dag och jag har 12 prenumeranter, så ni borde ju finnas, eller?
Kommentarer = glad Lisa = bättre uppdatering = roligare läsning.

Ha det bäst! :*


Lånad från google.se


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback