Gårdagens outfit


Tröja - gina tricot
Jeans - cheap monday -
byxshopen
Vitt linne (syns inte på bilden) -
h&m

Jag hann tyvärr inte blogga igår, men som ni kanske vet, var jag på musikal.
Det var kul att sjunga och dansa som vi gör på tisdagar.

Nu måste jag träna till NO provet som är imorgon.
Sedan lite spanska.
Jag uppdaterar när jag kan, puss :*

Kommentarer ♥
Postat av: Carita

Hellu cutie! ;]



Eftersom du var med och ställde frågor här om dagen i min frågestund,

så tänkte jag bara skriva till dig och säga att jag har publicerat del ett utav svaren nu. ^^,



Trevlig läsning! Puss och kram. ♥

2009-03-26 @ 22:10:45
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback