30/3 - 09

Idag hade jag SO prov, jag tror att det gick bra. Man skulle skriva en sammanfattning av nya testamentet, tidigare hade vi fått svara på några frågor om nya testamentet och fick på provet ta hjälp av svaren på frågorna.
Det har hänt massor av roliga saker, Felicia har sagt fel några tusen gånger, som vi skrattat åt. Jag har gjort fel saker och Parisa har skrivit fel på spanskan.
Det låter inte så dunderhonung kul, men det var det för stunden.

Efter skolan följde Linnéa och Felicia med mig hem, där vi dansade åt låten If u seek amy med Britney Spears.
En jätterolig dag med jättemycket skratt!

Ni får dagens outfit imorgon!

¡Adios!



Kommentarer ♥
Postat av: Lolle♥

like the song :)

2009-03-31 @ 16:39:20
URL: http://livilu.blogg.se/
Postat av: Lolle♥

Jorå. sj? har nån lyckas lura dig? :o)

2009-04-01 @ 14:17:03
URL: http://livilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback