Problem med lunchen..

Nu på sommarlovet har jag varit så konstig när det gäller lunch.
Igår åt jag bara några tuggor av min lunch och sedan orkade jag inte äta något mer.
Jag var inte mätt, jag kunde bara inte få i mig något mer.
Vid lunchtid på dagarna är jag allt annat än sugen på mat, visst jag kan vara hungrig på mat, men jag orkar inte äta maten.

Vad tror ni att det kan vara?
Det kanske kan vara att jag aldrig ätit lunch så mycket, tillexempel i skolan äter jag nästa ingenting, men det beror ju på den äckliga skolmaten, men det kan vara därför, att jag är van att inte äta mycket till lunch..
Jag vet faktiskt inte, någon av er som känner igen detta, som kanske vet varför?

Tack på förhand! :*


Bild: google.se

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback