Midsommar -09


Vi åt i mängder, hela tiden. Frukost, lunch, middag, plus att man sitter och pratar ett tag efter varje måltid.
Jag tror vi spenderade mest tid vid matbordet faktiskt.


Vi spelade badminton, eller jag och Felicia gjorde det.
De andra satt och pratade vid matbordet..


Vi firade midsommar, jag var iklädd en blommig klänning från gina tricot, tröja/jacka från h&m.
Vi dansade runt midsommarstången, som jag tycker är ett måste på midsommarafton..


Vi gick på zoo och åkte karuseller.
Iallafall jag, mamma och pappa. De andra slappade i husvagnen..

Juste, vi sjöng singstar också, jag tror faktiskt att hela campingen hörde oss.. och illa lät det.
Men vi hade kul och det är viktigast!

Hur var eran midsommar -09? :*

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback