Hoppas på finare väder..

Hej igen, efter en lång tid.
Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag har varit hos Parisa hela helgen,
eftersom mina föräldrar åkte till Italien.
Men nu är jag hemma igen!

I lördags kom jag till Parisa runt 10.00 tiden, klockan 11.00 åkte vi till stan för att leta efter skor till Parisa.
När vi var klara skjutsade Parisas pappa oss direkt till badet, det var inte sjön eller så, bara utomhusbad.
Där väntade Linnéa på oss, vi åt, solade, badade hela dagen.

I söndags skulle Parisas storasyster fira sitt 18-årskalas, vi blåste ballonger, satt på oss klänningar, fixade oss.
Sedan kom gästerna, sedan blev det annat skoj under festen.

I måndags var det strålande sol, så jag och Parisa tog bara shorts och linne, som tur var.
Vi gick till och från stan för att titta på någon Argentinsk kör.

Sedan har det inte hänt så mycket mer, nu är det tråkigt väder och kallt.
Imorgon blir det troligen spöregn, man får hoppas på bättre väder i helgen.


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback