Fingrar i färgen orange och en blodig tumme

Hej bloggen!
Idag var det iskallt ute när vi gick hem från skolan.
Mina händer frös till is och så började jag blöda på tummen, och det gjorde verkligen inte saken bättre.
Jag och Felicia satt på oss luvor, som vi inte såg så bra ut i, då kom bussen.
Felicia fick panik och jag försökte täcka mitt ansikte med halsduken, haha!

När vi kommit en ganska lång bit, blir mina och Felicias fingrar i färgen orange, någon som vet vad det kan vara?
I skogen vid Felicia som vi brukar gå igenom som genväg, finns det svarta, stora sniglar. Kan det vara iglar, eller något annat?

Just nu har jag inga bra bilder, så det får bli ett inlägg utan det nu.


Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

SV: iih, vad glad jag blir :)

Tack!

2009-06-04 @ 19:10:59
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback