Utomlands om tio dagar

Hallluu!
Förlåt för så sjukt dålig uppdatering på senaste tiden, men i början av sommarlovet varnade jag faktiskt för att det skulle bli såhär under hela sommarlovet!

Jag åker ju utomlands nästa torsdag, otroligt underbart kommer det bli!
Det kommer bli sol, bad, delfin & valsafari, snorkla, titta på utsikter, ta kort och bada i vattenkällor, om det är så det kallas..
Så kul! 
Jag längtar så mycket, så det går inte att förklara!

Ska ni åka utomlands nu i sommar?
Har ni åkt utomlands nu i sommar?

Troligen kommer Felicia, Linnéa och Parisa gästblogga här, kommer inte ihåg vad vi sa, men om ni läser det här, har ni lust att göra det?, skulle bli så otroligt tacksam! :) 

Pussar :*

Kommentarer ♥
Postat av: Fiffi

Jag trodde att vi bestämt att vi skulle gästblogga, iallafall så gör jag det gärna ;)

2009-07-14 @ 11:56:54
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback