Lisa hjälper: "Dåliga humöret ska inte förstöra en vacker dag"



Nu var det längesen jag gjorde "Lisa hjälper!".

Är du på dåligt humör?
Isåfall tycker jag du ska ringa dina vänner, bestämma en dag på tex äventyrsbadet, där du badar hela dagen lång och glömmer bort allt som får dig på dåligt humör. Du kommer på bättre tankar och dagen blir perfekt, trots ditt dåliga humör!

Du kan bestämma en myskväll med kompisarna, där ni ser på film, skrattar, pratar ut om problem och har oerhört mysigt, med dina kompisar kan du berätta varför du är på så dåligt humör och dom kan hjälpa dig. Du får en mysig kväll med massor av hjälp av dina kära vänner och blir glad igen!

Du kan ge bort en present eller göra något bra för någon vän, inget är väl bättre än att se sin kompis ha ett så stort leende att hon/han inte kan sluta att skratta av glädje? Glädjen kommer även över till dig och ni skrattar av glädje båda två till slut!

Du kan se en sorglig film som får dig att störtgrina, alla tårarna gör så att ilskan rinner ur dig. Du blir enormt lättad och blir troligen gladare nästa dag!

De tipsen har funkat för mig, hoppas dom funkar för dig också!
Lycka till!

Kommentarer ♥
Postat av: LINDA

va roligt ^^

ska komma ihåg dom till nästa gång jag är nere , haha (:

2009-07-10 @ 11:09:36
URL: http://HTTP://LINDAASS.BLOGG.SE
Postat av: LINDA

haha, aaa ^^

2009-07-11 @ 21:10:36
URL: http://HTTP://LINDAASS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag ser den)

Din fina blogg här:

Skriv nu vad du ville skriva:

Trackback